wtorek, 1 marca 2011

Na koniec świata i jeszcze dalej...

…ale tylko z Tobą… Kochanie dedykuję Ci tą notkę, bo chcę Ci podziękować. Chcę podziękować za to, że jesteś blisko mnie, że kochasz mnie za to jakim jestem i takiego jakim jestem. Chcę wreszcie podziękować za to, że czynisz mnie szczęśliwym. Dlaczego przy wszystkich? Bo chciałbym żeby wszyscy wiedzieli jak wiele dobrego dla mnie robisz, niech każdy wie ile potrafi zdziałać miłość do drugiej osoby. Wiem, że nie rzadko się kłócimy, wiem, że nie rzadko są burze. Ale po każdej burzy wychodzi słońce prawda? Pamiętasz naszą ostatnią kłótnię? Zrobiłaś wtedy coś, co pamiętać będę do końca życia, coś - czym chciałbym pochwalić się przed naszym światem. A zwłaszcza - przed każdym, kto próbuje zniszczyć nam to co zbudowaliśmy. Jest to mail. Mail, którego nawet się nie spodziewałem… dziękuję.Pozwolę go sobie opublikować:

KOCHAM CIĘ!!

1. Bo wiele mnie nauczyłeś
2. Bo tylko z tobą na pierwszą randkę szłam ponad godzine
3. Bo to ty zawsze się gubisz w drodze do katowic
4. Bo tylko z tobą upiłam się na pierwszej randce
5. Bo tylko z tobą pierwszej nocy przegadałam całą noc
6. Bo tylko z tobą szukałam naszej gwiazdy
7. Bo imponujesz mi tyloma rzeczami
8. Bo z tobą koncerty są najlepsze
9. Bo przy tobie pierwszy raz wolałam słuchać jak śpiewasz niż słuchać koncertu
10. Bo potrafisz znieść moje marudzenie
11. Bo pierwsze jaroszowice są były niezapomniane
12. Bo zawsze potrafisz mnie ogrzać
13. Bo przy tobie mogę chodzić w trampkach i ci to nie przeszkadza
14. Bo jeździłeś ze mną na rowerze chociaż tego nie znosisz
15. Bo jesteś moim kaloryferem
16. Bo robimy rzeczy o których wcześniej bym nawet nie pomyślała
17. Bo potrafisz mi poprawić humor w każdej sytuacji
18. Bo uwielbiam z tobą leżeć cały dzień
19. Bo znosisz moje eksperymenty kulinarne i mówisz ze skwaszoną miną "pyszne"
20. Bo oglądasz ze mną wszystkie głupoty na które mam ochotę
21. Bo pozwoliłeś mi wyrzucić prawie wszystkie twoje ukochane bluzy
22. Bo wytrzymujesz ze mną cały dzień na zakupach
23. Bo akceptujesz mną taką jaka jestem
24. Bo potrafisz się mną zająć jak boli mnie główka
25. Bo znosisz moje "nie mam ochoty"
26. Bo całujesz jak nikt inny
27. Bo pozwalasz mi leżeć na tobie
28. Bo mnie rozpieszczasz
29. Bo potrafisz mnie opanować jak się na ciebie złoszczę
30. Bo uwielbiam twój uśmiech
31. Bo uwielbiam jak grasz
32. Bo lubię grać z tobą w różne gry chociaż i tak zawsze przegrywam
33. Bo zaskakujesz mnie każdego dnia
34. Bo nie złościsz się na mnie często
35. Bo wiesz, że nie potrafię spać jak mam guziki pościeli na górze
36. Bo wiesz, że mi zawsze zimno w stópki
37. Bo oddałeś mi swoje cieplutkie skarpetki
38. Bo lubisz oglądać ze mną bajki
39. Bo zawsze mogę się do Ciebie przytulić
40. Bo kocham twoje "no już... będzie dobrze.."
41. Bo nikt inny nie opowiada bajek tak jak ty
42. Bo spełniasz wszystkie moje zachcianki
43. Bo kochasz mnie nawet jak jestem pijana
44. Bo z tobą się potrafię pokłócić o każdą głupotę
45. I dlatego, że jak się godzimy to masz taki kochający wzrok
46. I nawet jak się ze mnie nabijasz bo czegoś nie potrafię
47. I dlatego, że potrafisz mnie ułożyć do snu
48. Bo znosisz moje "nie wygodnie mi"
49. Bo przynosisz mi śniadanie do łóżka i tak bardzo się wtedy starasz
50. Bo kochasz mnie rozmazaną
51. Bo nie przeszkadza ci jak jestem nie pomalowana
52. Bo z tobą jestem w stanie jechać przez całą polskie zatrzymując się na każdej stacji
53. Bo potrafisz spalić każdą grzałkę i nie mamy ciepłej wody.
53. Bo przy tobie potrafię spokojnie spać
54. Bo dzięki tobie jestem szczęśliwa jak nigdy
55. Bo wiem, ze z tobą mogę dużo więcej niż bez ciebie
56. Bo mnie kochasz bezwarunkowo
57. Bo kochasz mimo wszystko
58. Bo kochasz za zawsze
59. Bo czuję się przy tobie bezpiecznie
60. Bo dzięki tobie nauczyłam się ufać
61. Bo przez ciebie zawsze się wszędzie spóźniam
62. Bo jesteś nieziemsko przystojny
63. Bo jesteś w stanie zrobić dla mnie wszystko
64. Bo z tobą potrafię rozmawiać o wszystkim i nigdy mi się to nie nudzi
65. Bo wakacje z tobą są najlepsze
66. Bo mnie nie ograniczasz
67. Bo resztkami sił znosisz moją zazdrość ( na szczęście masz dużo siły)
68. Bo przy tobie marzę jak to będzie za kilka lat
69. Bo śmieje się do monitora gdy piszemy
70. Bo uwielbiam czytać twoje smsy gdy budzę się w nocy
71. Bo nikt nigdy nie napisał do mnie tylu zeszytów co ty
72. Bo wiesz co zrobić w każdej sytuacji
73. Bo zawsze mogę na ciebie liczyć
74. Bo uwielbiam się z tobą wygłupiać
75. Bo jesteś nieprzewidywalny
76. Bo mogę cię obudzić w środku nocy tylko po to żeby powiedzieć, że mi źle
77. Bo uwielbiam z tobą tańczyć
78. Bo wiem, że zazdrosna jestem bezpodstawnie
79. Bo zawsze wiesz o co mi chodzi jak nie potrafię ci wytłumaczyć
80. Bo robisz groźne miny a tak na prawdę nie jesteś zły
81. Bo jesteś moją poduszką, kocem, kołdrą.. czym tylko chce
82. Bo przy tobie marzenia się spełniają
83. Bo przy tobie mogę się złościć bez powodu a ty i tak ze spokojem mnie przytulisz i od razu mi przechodzi
84. Bo lubię twój cielęcy wzrok
85. Bo kochasz moje dodatkowe kilogramy
86. I ten twój upór też kocham
87.  I jak na siłę chcesz mi dopiec
88. I jak się obracasz w nocy do mnie tyłkiem i muszę cię gonić
89. Nawet jak mówisz bez przerwy o aucie albo pracy
90. Bo jesteś najwspanialszy i nie zamieniłabym cię na nikogo innego
91. Bo jesteś seksowny
92. Bo jesteś gupiii!
93. Bo nawet jak mi mówisz, że masz mnie dość to wiem, że kochasz
94. Bo jest mi z tobą dobrze
95. Bo nawet w naszego alkochińczyka lubię z tobą grać
96. Bo potrafisz mnie posklejać po największej awanturze
97. NAJMOCNIEJ JAK POTRAFIĘ!
98. BEZWARUNKOWO!
99. MIMO WSZYSTKO!
100. NA ZAWSZE!

Mogłabym tak jeszcze pisać i pisać ale.. myślę, że i bez tego wiesz jak ważny dla mnie jesteś, jak bardzo Cię kocham i jak dużo jestem w stanie w sobie zmienić żebyś tylko był szczęśliwy..



Myślę, że jeśli ktokolwiek ma jakiekolwiek nadzieje na zniszczenie nas - właśnie się z nimi pożegnał:) Kocham Cię Kochanie moje ;*

Dziś pierwszy dzień nowego miesiąca:)
Cele miesięczne:
- Przytyć 1,5 kg - teraz już wiem ile jestem w stanie realnie;)
- Codziennie zrobić 50 brzuszków - A tak, trzeba się doprowadzić do porządku;)
- Nauczyć się tańczyć coś innego niż mambo (może na wf-ie?)
- Pracować codziennie (bez weekendów) po 6h - trzeba sobie nabić podstawę;)
- Sprzedawać około 3 dziennie
- Nie pokłócić się z Miśką więcej niż 3 razy;)

Cele dzienne:
- Wyznaczyć cele na marzec -Patrz wyżej;)
- Przepisać trochę książki - Dzień jeszcze młody;)
Śr 02.03.11
Cel:

- Obejrzeć do końca Mr.Nobody
- Wstać na 8 na uczelnie (oj tak tak, to nie takie proste!)
- Sprzedać 3 w pracy

A ty? Co chcesz zmienić w swoim życiu na lepsze? Idziesz do przodu razem z innymi za liderem, który nie wiadomo gdzie idzie czy masz swoje życie w swoich rękach i kreujesz rzeczywistość, by była jaka chcesz? Może zamiast się użalać jak przysłowiowe babcie na przystanku (się śmieję, a rozmowa z taką marudzącą babcią to dramat jakiś jest) może czas dać sobie psychicznego kopa nie powiem gdzie i zabrać się za siebie? Tak czy inaczej - powodzenia;) Twoje życie - twój los - twoja sprawa;)

5 komentarzy:

  1. Mmmmmmm jak łaaaadnie < 3
    wojtek.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow.. cieszę się że w końcu po latach odnalazłeś szczęście, cel w życiu.. że znalazłeś kobietę którą kochasz i która kocha ciebie.. mam nadzieję że będziecie razem długo i szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i znowu sie wzruszyłam ;)
    Blondasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "21. Bo pozwoliłeś mi wyrzucić prawie wszystkie twoje ukochane bluzy"
    " Bo jesteś najwspanialszy i nie zamieniłabym cię na nikogo innego"

    O czymś nie wiemy?:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem czy zauważyliście, ale od pewnego czasu nie chodzę w bluzach z kapturem tylko swetrach, koszulach i marynarce:D Myślicie, że sam z siebie taką przemianę przeszedłem?:D

    OdpowiedzUsuń