piątek, 18 lutego 2011

Warszawa!

Weekend! Hurra! Mykamy do Warszawy, co prawda do pracy ale jak zwykle pewnie impreza za imprezą:) Ogólnie po miesiącu czekania nareszcie się warszawy doczekałem!

Cel:
• Zdać egzamin z mikroekonomii (to już ostatni! Ha!) - KONIEC SESJI!!!! ZDANE!!! :))))
• Zobaczyć się z Miś - :))))
• Sprzedać ile się da w pracy przed weekendem (jak najwięcej, bo premia się przyda) - 4 poszły;)
Pt, Sb, Nd. 18 - 20.02.11
Cel:

• Wypocząć i zarobić;)
• Mieć 'weekend miodowy' z Miś :)
Waga: ???

----------------------------------------------------------------------------

Ach… i znów minął długi weekend. Trochę za szybko no ale trudno. Weekendy mają to do siebie, że szybko mijają. O wiele za szybko. Optymistyczne jest to, że jeszcze tylko czwartek i piątek, i znów weekend. Zbliżyłem się ostatnio do Mirosławy. Lubię ją. No i trochę za często o niej myślę. Łapię się na tym, że gdy przychodzę od szkoły to, jeśli ją widzę, od razu mi się humor poprawia. Mogę chyba stwierdzić, że się w niej zauroczyłem. Ciągle się zastanawiam „A co jeśli ona jest moją księżniczką?” Nie potrafię się na niczym skupić. Ciągle, czymkolwiek bym się nie zajął, moje myśli krążą wokół niej. Siedząc w domu myślę, co ona teraz robi, siedząc w szkole, patrzę na nią. Jeśli mi się nudzi, zaczynam „kręcić filmy” … Ostatnio nawet – gdy usypiałem moją małą kuzynkę – i ona zasypiała, wyobraziłem sobie, że Mirosława leży obok mnie, że kuzynka to nasze dziecko… Gdybym zapytał kogoś, dlaczego tak jest, odpowiedziałby mi pewnie, że się zakochałem. Ale czy to jest takie proste? Nic nie jest proste! Nawet teraz, mimo iż mam konkretne dowody, że tak może być – nie chcę w to uwierzyć. To jest zbyt piękne, by mogło być prawdziwe. A jeśli to prawda?

2 komentarze:

  1. Cos zaniedbujesz bloga ostatnio..
    Czyzbys stracil zapal? ;D

    Czekam na cos nowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga Pando!
    Cierpliwość to cnota, której mi brakuje, ale ty musisz się w nią uzbroić;) Przynajmniej na najbliższe trzy godziny;)

    OdpowiedzUsuń