czwartek, 17 lutego 2011

Skromnie.

Jak sama nazwa wskazuje - dzisiaj krótko, treściwo i skromnie;) Dlaczego? Bo po godzinie nauki mikroekonomii na jutrzejszy egzamin naprawdę marzę już tylko o tym, żeby iść spać. Więc w największym skrócie - u mnie wszystko ok.;) Z niecierpliwością oczekuję na nadchodzący weekend, który to spędzam zawodowo w Warszawie. Dlaczego z niecierpliwością? Po pierwsze -zabieram Miśkę. Po drugie - Każdy wyjazd do Warszawy jest dla mnie bardzo odprężającym doświadczeniem. Co i jak napiszę pewnie w weekend (bądź po weekendzie) opisując cóż takiego w tej naszej stolicy się działo;

Cel:
• Nauczyć się tańczyć The time of my life - umiem co najmniej 3/4 i jestem z siebie bardzo dumny;)
• Nauczyć się na Mikroekonomię - powiedzmy, że się nauczyłem;)
• Sprzedać cokolwiek - sprzedałem dosłownie jedną ofertę i uczciwie mówię, że to z czystego lenistwa;)
Czw. 17.02.11
Cel:

• Zdać egzamin z mikroekonomii (to już ostatni! Ha!)
• Zobaczyć się z Miś
• Sprzedać ile się da w pracy przed weekendem (jak najwięcej, bo premia się przyda)
Waga: 48 No… Wygląda na to, że przytyłem w 16 dni 3kg! To już jest coś!

----------------------------------------------------------------------------

Dziwną akcję ostatnio miałem. Siedzę sobie spokojnie na gadu i ktoś do mnie pisze. No i patrzę a tu siostra mojego znajomego. 13 lat ma. Jezu. Straszne. To była najgłupsza rozmowa jaką kiedykolwiek prowadziłem, To dziecko – 4 lata młodsze – pisze do mnie czy bym z nią nie chciał chodzić. Myślałem, że odpadnę przed kompem. Pisze do mnie, że mnie kocha, że chce ze mną być, i w ogóle, że zrobi wszystko. Po czym rzuciła mi zapytaniem „robiłeś kiedyś sex?” Przez 5 minut nie potrafiłem wstać z podłogi. W końcu zapytałem co ją to interesuje. A ona do mnie „bo chciałam wiedzieć, czy umiesz to robić”. I znów 5 minut turlania się ze śmiechu. Kiedy już się uspokoiłem, taka smutna refleksja… co się z tym światem dzieje? Jeśli 13 latka chwali się obcemu facetowi przez kompa, że uprawiała seks „już trzy razy” i daje mu do zrozumienia, że chciałaby z nim 4 raz… Co u diabła się z tym światem stało? Co potem z takiej dziewczyny wyrośnie? Jak ona dzieci wychowa? A może ma ambitny plan zostać matką mając lat 14? Świat idzie do przodu. W złym kierunku. I to przestaje być śmieszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz