niedziela, 6 lutego 2011

Chory.

Wybaczcie, że naskrobię tylko tych kilka zdać, ale rozłożyła mnie choroba. Cokolwiek to jest co mnie złapało nie podoba mi się, denerwuje mnie i mam tego czegoś dość. Zepsuło mi dzień i za to obiecuję wyzdrowieć do jutra i się zemścić (tj. nie pozwolić się dłużej trzymać).

Cel:
• Iść do kina z dziewczyną - Nie byłem
• Mieć udany dzień;) - Spałem.

Pn, 06.02.11
Cel:

• Wyzdrowieć
• Przepisać dwie strony książki
Waga: ???


-------------------------------------------------------------------


Poruszyłem wcześniej wątek, że laski wolą starszych. Moją teorię potwierdziła rozmowa znaleziona na bashu (www.bash.org.pl). Bash, to taki portal w którym są zamieszczane (przez internautów) fragmenty rozmów z gg, IRC, czy czatów. Rozmowa wyglądała tak:

On: Dlaczego tak jest, że laski wolą starszych?
Ona: bo starszy facet jest z reguły dojrzalszy, potrafi nas zrozumieć.
On: I dlatego wolicie starszych?
Ona: No tak, bo można z nimi normalnie pogadać. Jest dojrzalszy. A czemu wy wolicie młodsze?
On: Bo młodsze można łatwiej zaciągnąć do łóżka.

Myślę, że nie trzeba tego komentować. Dopóki laski będą myślały, że starsi faceci są bardziej dojrzali, a facetom będzie zależeć tylko na seksie, dopóty ja będę sam. Porażka. Mirosława przeczytała ten ostatni kawałek i podsumowała go następująco: „Skłania do refleksji”. I o to chodzi:) Niestety, laski ciągle myślą, że facet im starszy tym dojrzalszy. A większości i tak chodzi tylko o seks z młodszą. Smutna prawda. Ale na szczęście nie wszystkie są takie. I tym sposobem, solidaryzując się z mężczyznami, którym nie zależy tylko na seksie, stwierdzam: „Wszystkie kobiety twierdzące, że każdemu facetowi zależy tylko na pójściu do łóżka, wiedzcie, że wg mnie jesteście gorsze od papieru toaletowego, bo papier się rozwija. Tak wiem, prawda w oczy kole.” A te, które tak nie twierdzą i wieżą w nas – uczciwych rówieśników – zapraszam na kolację :). Mirosława mi właśnie powiedziała, że „Miłość jest jak sraczka – przychodzi znienacka.” Cóż za romantyczne porównanie! Czy ona mi coś sugeruje? Lubię ją, jedna z ostatnich normalnych dziewczyn, którym się jeszcze nie pomieszało w głowie. Czemu nie ma takich więcej? A może tylko nie potrafię ich znaleźć? Chyba muszę Mirosławę na kolację zaprosić. Podobno Polki są najpiękniejsze na świecie. Tylko gdzie one się pochowały? Każda ładna laska, jaka stanęła na mojej drodze, prędzej czy później okazywała się perfidną szują (przepraszam wszystkie byłe:)) Fakt, ja też nie byłem święty, parę razy laski zostawiłem. Bo zwyczajnie przestałem je kochać. A jak mogę być z kimś kogo nie kocham?

Dzisiaj jest Dzień Chłopaka. Podostawaliśmy od dziewczyn po batoniku, prince polo i … smoczku:) Takim normalnym, dla dzieci. Tak się zastanawiam, co ten smoczek miał nam zasugerować? Że zachowujemy się jak dzieci? A może, że mamy w gaciach niemowlaka? Bardzo popularny pogląd ostatnio. Wzięło się to chyba stąd, że pod wpływem podniecenia nie myślmy głową tylko... no wiadomo czym. Trzeba przyznać, że coś w tym jest. W momencie kiedy my jesteśmy podnieceni, przestajemy myśleć racjonalnie. Przypuszczam, że właśnie z tego biorą się nasze problemy. Jeśli ja mam dziewczynę to naprawdę ciężko jest np. nie odwrócić głowy na ulicy za jakąś inną dziewczyną. Jeśli poznaję dziewczynę, jednocześnie mając ochotę na seks, to inaczej na nią patrzę, inaczej z nią rozmawiam, niż gdybym nie miał ochoty. Z tym, że zazwyczaj mam ochotę. Ale z drugiej strony, jeśli facet jest zakochany będzie w stanie nie obejrzeć się za siebie. Podobno bardzo was to wkurza. A ja z doświadczenia wiem, że jeśli już wykonam ten ruch do tyłu za jakąś spódniczką, to wcale nie znaczy, że nie kocham swojej obecnej partnerki. Po prostu są też inne ładne kobiety, które same przykuwają wzrok. I wcale nie pojawiają nam się za każdym razem przed oczami fantazje erotyczne. Bo takie hasło też już słyszałem. Czy naprawdę tak trudno to zrozumieć? Wy co prawda nie oglądacie się za każdym spotkanym facetem, ale nawet jak jesteście „zajęte” to między sobą komentujecie, który facet wam się podoba a, który nie. Wiem, bo moje dalekosiężne dziennikarskie ucho nie jeden taki tekst wyłapało. My o to do was pretensji nie mamy. Niesprawiedliwe. Zamyśliłem się. A co dzieje się teraz na lekcji? O! Oliwia właśnie poszła odpowiadać do tablicy. Jaki piękny widok... Szkoda, że zajęta. A zresztą i tak by mnie nie chciała. A taka jest dziewczyna ładna i sympatyczna. Zaliczyłbym ją do grupy dziewczyn, które są ładne, nie są lejdis i nieźle się uczą. Niestety wiele takich nie ma.

5 komentarzy:

  1. No to zdrowiej : )
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. hoho mam takiego kumpla co obejrzy się za każdą, nawet w towarzystwie kilku innych dziewczyn (w tym swojej), chociaż... obejrzy to za mało powiedziane :D gapi się i komentuje :D to jest dopiero wkurzające :)

    jak mikro? zaliczyłeś?

    zdrowiej szybciutko:)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie:/ Oblałem ku mojemu zdziwieniu:/ Mam takie nieodparte wrażenie, że gość sobie wziął połowę prac i stwierdził, że ci zdają a reszta oblała, bo zdały osoby, które... z mikro nie mają najmniejszego pojęcia... kwestia szczęścia? Olać, nauczę się na poprawke;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może akurat trafili przypadkowo w dobre odp, no tak też się zdarza. Szkoda że Tobie się nie udało :(
    to 3mam kciuki za poprawkę :)

    Iza

    OdpowiedzUsuń