środa, 26 stycznia 2011

Sympatycznie

Sympatyczny dzień:)

 
 

Na dzień dobry wczoraj zdany angielski (na 3+ co prawda, ale w sumie to do niczego się nie liczy - wystarczy zaliczenie), potem zarządzanie, które całkiem sympatycznie sobie poprawiłem na 3 :)

A na końcu - zaliczenie z prawa, z którego (ku mojemu najszczerszemu zdziwieniu) zaliczyłem na… 4 !

 
 

Więc jak chodzi o szkołę - bajka :)

Jutro tylko zdać egzamin z prawa, ale myślę, że nie będzie z tym większych problemów - bo co jak co, ale ustawę o ochronie danych osobowych z 97r. Mam obcykaną:)

 
 

Praca?

Ach… Żyć i nie umierać! Miałem ostatnio kiepskie dni, kiepsko sprzedawałem, ale od wczoraj coraz lepiej;) Wczoraj na pięć godzin sprzedałem 4 (wystarczą 2) a dzisiaj na pięć godzin już mam 2:))

 
 

Jednym słowem - w pracy super:)

 
 

Ostatnim (chyba najważniejszym) "segmentem" mojego życia - jest Miśka…

Cóż mogę powiedzieć? To jeden z piękniejszych okresów naszego związku. Normalnie zakwitamy:)

Więcej wam nie zdradzę, a co, w końcu mój związek;)

 
 

Chciałbym coś jeszcze tu napisać… W sumie zacytować…

Po pierwsze - chce publicznie i przy wszystkich zacytować jedno zdanie dla Mojej dziewczyny (tak Mała, czuj się wyróżniona)…

"You make me feel -I`m the best!"

Blue Caffe - Baby, Baby:))

 
 

A dla reszty świata również mam przesłanie (a co mi tam, taki 'przesłaniowy' dzień mam:))) )

"Pamiętaj że kobiety kochają optymizm

Zaraz powiem czemu każdy problem ma rozwiązanie

Jeśli nie ma rozwiązania to nie ma problemu "

Łona - Fruzie wolą optymistów

 
 

I tyle, SMILE ludzie SMILE;)

(tak wiem, że głupio się do kompa uśmiechać, ale wierzcie mi - ja się śmieję po drugiej stronie;) )

 
 

I na zakończenie - zachęcam do komentowania;) Miło wiedzieć, że ktoś to czyta;)

 
 

Pozdrowienia z pracy;)

4 komentarze:

  1. Smile, Smile! Ty potrafisz to się śmiejesz cały czas : P
    I bardzo fajnie, że Ci sie układa : )
    I gratuluje angola, prawa i wczorajszego prawa też : )
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że Ci się tak układa!
    Studiujesz może na polibudzie śląskiej? :)
    Pozdrawiam :)
    Iskra

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, WSB w Chorzowie;)
    Dlaczego pytasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty po prostu masz mega szczęście ;D Blondasek ;)

    OdpowiedzUsuń