środa, 17 lipca 2013

Kwestia chęci.



Tylu jest…ludzi ciekawych na świecie.
Takich wiesz, naprawdę ciekawych. Wystarczy się rozejrzeć dookoła. Taka Daga z Bazylem na przykład. Tyle świata widzieli... Oni są ciekawi, bo lubią podróżować… a to festiwal muzyki w Serbii, a to wycieczka do Iraku czy Iranu (nie pamiętam). Jeżdżą, zwiedzają, podziwiają.
Kwestia chęci.

Na youtube jest masa inspirujących i ciekawych ludzi, na przykład autorzy tych dwóch filmów:




Mistrzowie, naprawdę !
Sam czytam wiele blogów ludzi, którzy wydają mi się ciekawi, którzy coś fajnego zrobią, powiedzą. I nie mówię tu o tych setkach filmików na których ktoś rzuca jajkami w samochody czy coś w tym stylu. Mówię o takich prawdziwych filmach, które naprawdę chce się oglądać
Kwestia chęci.

A tutaj coś z kraju:



Przykład człowieka który miał marzenia i pomysł.

Internet daje olbrzymie możliwości. Tylko trzeba je umieć wykorzystać.
Albo chociaż trzeba próbować.
Jak ten tutaj – też próbuje i chyba idzie mu całkiem nieźle.


Wspomniałem o Dadze i podróżach?
Autorzy strony http://www.busemprzezswiat.pl/ poszli jeszcze dalej, jeżdżą starym „ogórkiem” po świecie.
Ich przykład w zasadzie powinienem dać na początku. Pierwszą wyprawę mieli po europie. Teraz zbierają ludzi na wycieczkę po Australii. I przez 4 lata uzbierali tylu sponsorów, że niczym się nie muszą stresować – da się? Da się. Całość, rzecz jasna, emitowana na youtube.com



I jak oglądam te wszystkie filmy, to sobie myślę –a ja? Czy ja jestem ciekawy dla świata?
Czy jak będę zamykał oczy ten ostatni raz i pomyślę o swoim bycie tutaj, to będę mógł z zadowoleniem stwierdzić – tak, dokładnie tak chciałem to życie przeżyć?
Takie to refleksje nachodzą mnie w ten piękny środowy poranek.

Internet daje olbrzymie możliwości. To tylko kwestia chęci.

(…)

A ty - jesteś ciekawy dla świata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz