środa, 12 stycznia 2011

Zagoniony.

Rany… Co to był za dzień!

 
 

W pracy jakaś masakra normalnie, kontrolę mieliśmy i nijak nie mogłem siedzieć na necie:/

Nie wspominając o obiecanej niespodziance:/

W piątek wieczorem ową niespodziankę wrzucę;)

Jutro znowu w pracy kontrola ale…

Ale o 18 idziemy wszyscy na imprezę firmową (żarcie i alkohol bez limitu za free;p , plus kręgle bilard i takie tam;) ) więc w sumie, szybko zleci:)

Sprzedałem dzisiaj trzy oferty w tym jeden abonament za 99zł (świr normalnie jakiś, tyle kasy wydawać?)

 
 

Ogólnie jestem zadowolony, zarówno z pracy jak i szkoły (co prawda nie wiem czy zaliczyłem matmę, ale jakoś mnie to specjalnie nie rusza), bo jutro tylko ang i wykłady z mikro - pewnie wrzucę notatki;)

 
 

Co jeszcze… Z Miśką prawie nie gadałem:/ ni jak nie miałem dzisiaj dla niej czasu. Ostatnio w ogóle nie mam na nic czasu, ciągle tylko praca i studia… no ale byle do weekendu (studniówka). No i w sumie byle do jutra, bo jutro imprezka;p

 
 

Po imprezie (koło 23) wybieram się do pomarańczy, albo do spiżu, jacyś chętni?

2 komentarze:

  1. Nieee tylko nie jutro do pomarańczy!! :( xD xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 99 zł ? Ciuuup!
    A ja z maty jestem mega niezadowolony! Dziekuję dobranoc ; [
    wojtek

    OdpowiedzUsuń